Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, October 04, 2009

Poll Closed - Thanks everyone =)

Aku tak boleh trace sape yg jawap poll, jadiknya aku ucap terima kasih lah banyak2 kat korang yg sudi singgah n menjawap poll/kasi komen/kasi shoutout kat blog aku yg 'semak' nih

Lepas je aku 'retire' poll aku kat nuffnang tu, ada lah 4 benda yg aku dah 'tohok'..

Nape aku still simpan lagi semak samun kat blog aku ni ek?Meh kita cek tengok

1. Nuffnang ads - aku takleh buang, ni tabung aku walaupun sehari nk dpt 1sen pun pyh..huhuhu~ cer korang tolong tabung utk aku =) cb korang klik iklan2 yg tubik kat blog aku ni

2. Info Solat - aku bukak blog aku je utk tgk bila msk waktu solat

3. Calendar Islam - aku tak pernah hafal bulan dlm tahun islam (teruk kan aku ni), jadiknya ini utk mengingatkan diri aku sendiri yg skrg ni bulan islam adalah bulan apa

4. Radio - sambil berinternet, sambil aku layan online radio, halwa telinga org kata

5. Shoutbox - senang sape2 pun nak tinggalkan komen, sbb kalau aku pegi blog org, aku mmg mls nak komen dkt entry dia, senang tinggal msg ciput dkt shoutbox je

6. Link - Bloglist, Reference, Bloggers ni semua shortcut utk aku, once ada update, aku terus klik je..jadiknya aku keep up to date gitu =) rajin kan aku melawat blog korang semua, sape2 yg aku tak add lagi blog dia meh tinggal komen kat shoubox tu, nnt aku add kan

7. Visitor List - Ni edisi syiok sendiri, saje nak tgk sape yg dtg blog aku ni

apa pun, insyaallah nnt2 bila ada masa aku nak tukar template ke warna yg sejuk sket la mata memandang mcm blog resepi aku tu..hijau putih ala2 suci

TERIMA KASIH semua!!


** tohok = buang

No comments: