Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, October 12, 2009

Aktiviti Selepas Hari Raya

Alhamdulillah, murah rezeki kita2 ni, lps jer bulan puasa, sana sini buat open house..jadiknya setiap hujung minggu tu ada je lah aktivitinya..tp rasanya aktiviti rumah terbuka korang lagi byk lah pd aku ni kan..

aktiviti selepas raya :

Minggu Pertama
Blk Sg. Besar kebetulan lak time ni birthday aku,
so kitaorg ada buat bbq ayam

Minggu Kedua
Beraya rumah abah/ibu, rumah pakcik2 H, kul 1 pagi baru sampai rumah..gile penat makan..penat mata lagi lah, sepanjang jalan blk tu, aku tido je, tak boleh tahan dah mata ni

Minggu Ketiga
Sabtu MIL buat open house, lsg aku tak ambik gambar sbbnya aku tender duduk di dapur..basuh pinggan n makan

Ahad, kenduri anne pastu open house rumah bos H..lepas open house gi umah MIL n makan lagi..huahuahua

Minggu Keempat
So far, next week baru ada 1 event yg kena pegi..birthday anak si sue..open house yilek


lama dah aku tak tempek gambar kat blog, so ni ada lah sket gambar ms wedding smlm..tahniah anne, semoga korang berkekalan hingga akhir hayat..amin..


hubby anne pemalu sket, tak tgk cam pun
warna ungu korang mmg cantek sgt



-------------------------------------------------------------------------------------------------

time nak balik dari open house, terserempak ngan Nazri (colleague H)..sempat snap gambar anak dia..lupa lak nak amik gambar depa bertiga :D hehehe


Nur Ain Sofea




2 comments:

Kennee said...

WOw... nampak macam njoy habis raya... Btw nanged ya post... and clicked ya ads... ^^

Juju said...

thanks kennee..nang u back ;)