Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, October 05, 2009

Brief Intro - Blog 4 FT

Untuk org yang biasa singgah / baru singgah blog aku ni, korang akan perasan ada satu banner baru kat atas tu yang tertulis Blog for FT (menambah semak lagi ek, padahal baru je buang 4 semalam..haisshh)



kisahnya aku ni nak join contest yang blog4ft tu buat, syaratnya aku kena pamer banner tu sampai lah contest tu berakhir 5 jan 2010 nnt =) ngeee~ bapak lama tu

kalau nak tau lebih lanjut, korang boleh klik link kat banner aku tu je

untuk contest ni, aku kena cerita apa2 je pasal wilayah..aku belum buat entry pun lagi..

jadi untuk semua, nnt bila aku dah posting entry, mintak la jasa baik korang tolong vote untuk aku ek (sambil kelip2 mata ala2 comellss la kunun) hehehe~ bole ek..

TQ korang :D

No comments: