Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, October 19, 2009

Teh Herba Mas Cotek

Bak kata org, herba2 ni mmg la banyak khasiat nya..lain jenisnya lain la khasiatnya kan..untuk entry ni fokus aku adalah mas cotek dan bila di komersil kan jadi lah Teh Herba Mas Cotek


korang jangan la gelak menengokkan packaging ni plak..ni baru permulaan, dlm kotak lutsinar je ha, tapi diorang ni dah on the way nak tukar packaging baru yg lebih exclusive gitu (baru ada kelassss kan)

ok ok, melalut lak..meh aku bgtau harga dulu..sebekas ni ada 50 uncang = RM 20, tp mcm yg aku kata tadi, diorang tgh nak tukar packaging, jadiknya kalau korang (kawan2 n readers blog aku ni) nak beli, aku kautim bagi RM 17 je tapi kalau ada sesapa yg nak beli banyak (10 bekas ke atas), nanti kita ejas2 kut boleh dapat RM15 sebekas yer..

ni antara khasiat2 nya :
  • Dapat mengurangkan rasa letih dan lesu badan
  • Dapat meningkatkan ketahanan badan melawan penyakit
  • Dapat membantu mengurangkan kesan penyakit kencing manis, darah tinggi, lemah jantung, angin ahmar, gout, ulser, keputihan, senggugut dan migrain
  • Dapat membantu penyakit BUASIR
  • Dapat meningkatkan ketahanan hubungan kelamin suami isteri
** TIDAK SESUAI UNTUK IBU MENGANDUNG

Cara hidangan :
  1. Boleh diminum tanpa gula
  2. Boleh diminum dengan sedikit gula

Kalau korang area selayang, boleh COD dkt aku je la..atau pun kalau yg jauh, boleh la guna khidmat posmen..tapi kos pos tu di atas tanggungan sendiri ye:D

BERMINAT? SMS aku (jue) : 012-2626034 atau Email : innueclanz@gmail.com

No comments: