Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Sunday, October 04, 2009

Hendak Seribu Daya, Tak Hendak Seribu Dalih

Angah dulu..




Angah Kini (Selepas 5 Bulan)
Bermula masa birthday dia 110509

Scroll ke bawah
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

kecik dah dia..aku lak yg menjadi2 nih :( huwaaa~

apa rahsianya? nak tau?

1. Kehendak (utk kurus) biar datang dari hati, mesti kuat semangat
2. Tak makan nasi - ok la tipu lah, dia sbnrnya jaaaranng makan nasi..mungkin sebulan 1x je, tp dia makan lauk pauk lah..ubat2 mmg tarak amik yer, harap maklum!
3. Banyak minum air masak - skrg ni dia gi keje bawak air kosong sebotol 1.5L mcm budak2 cine bawak gi skolah tu
4. Sabar

Ni lah hasilnya berkat kesabaran angah =) aku kagum..

*muka dah la takde jerawat, ni dah selim melim pulak..haku jelessss..aku ni cuma takde yg No.1 tu..tu yg payah tu
Post a Comment