Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, October 21, 2009

Happy 1st Birthday Danial

aku dtg lmbt, so takde la gmbr danial tiup lilin


Danial ni anak si Sue & Hazim (dua2 ni kawan masa belajar di uitm dulu)

birthday dia jatuh pada hari jumaat 16 oct 2009, tapi mak ayah dia buat birthday party hari sabtu 17 oct..syiok la ini budak sbb 2x dpt sambut birthday..hari jumaat dkt nursery, hari sabtu dkt rumah :D

yg kelakar tu, si sue kata, disebabkan dia ada buat entry WISH LIST dkt blog dia untuk birthday si danial, boleh kata semua hadiah berdouble..risau dia kut semua org ada baca blog dia ker..hehehe nasib ko lah sue..

kitaorg sampai pun dah lmbt, pukul 3 camtu..tp sempat la jumpa bayan n raja salihin..layan gambar je lah


ni anak lelaki bayan, aku tak igt nama dia

ni anak perempuan bayan, umairah namanya
(very sweet pki tudung gini)

dari kiri : umairah, bayan, raja ahmad salihin, *kaki H





danial dgn aunty jue (ssh woo nak tggu bdk ni betul2 tgk cam)

puas acah2, dia mmg tak nak tgk cam..huhuhu

tetamu yg sempat aku jumpa (mostly sedara hazim)

aci tak klu aku kata,
bkn aku gemook, tp sue kecik sgt :D muahahaha!

2 comments:

mama danial said...

nama anak bayan tu bunyameen la jue...ko dtg lmbt anak aku dh tukar baju x comey dh hehehe...

Juju said...

a'ah la..betul gak kan, dkt fb, bayan pakai abu bunyameen (ayah kpd bunyameen)

alah sue, tak comey takpe..ttp comey dimata ku..tembammmm :p rasa nak geget2 tangan dia