Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, September 27, 2009

Happy Birthday

to me =)

alhmdulillah hari ni genap 29 tahun, bak kata ain insyaallah ini akan jadi tahun terakhir birthday dgn angka dua (2) huhuhu~ klu dia tak ckp gitu hari tu, aku ni tak terfikir pun lagi..pendek kata hampir terlupa (duk perasan muda manjang haih)

Alhamdulillah dan terima kasih Ya Allah di atas apa yg telah engkau berikan, mudah2an lepas ni dimurahkan lagi rezeki

aku takde celeb apa pun, tp happy sbb blk kg, dikelilingi org yang tersayang & buat bakar2 ayam ;)
H dah tido, kepenatan mengibas time bakar ayam tadi..hehehe

10 comments:

Unknown said...

salam jue. hepi beday! aku doakn smoge dpanjangkn umor dan dimurahkn rezki sentiasa. amin.

Juju said...

TQ si cantik manis =) hehehe~
finally ada jugak komen di sini yer..klu tak di rumah sebelah nun jer..hiks

Anonymous said...

Happy Birthday. Semoga panjang umur dan dilimpahi rezeki.

p/s: Let's join our Blogging Community

Malaysia Boleh!

emaikram said...

hepi besday..

Juju said...

tq ema :D

tq jugak utk special entry di blog ema..saya sukeerrr ^_^

Alia said...

Happpy birthdayy!! Eh betul la, i pon lupa umur sendiri berapa...hahah...saya masih perasan muda nampaknyaaa hahaha

Juju said...

hye alia, glad u were here =)

TQ so much, tp alia muda lagi, still byk masa utk merasa angka dua :D

Unknown said...

hehe... lenkali aku rajin2 comment kat cni ek... :)

kusut said...

owh hepi b'day! smoge panjang umur murah rezeki n singgah blog yg kusut itu lagi ^^

Juju said...

TQ kusut..amin!!

aku mmg akan singgah blog ko even ko tak suruh :D sbb aku mmg sentiasa kusut nih..hehehe~