Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, May 23, 2010

Online Best Friend Award - Tag dari K.Chik

Salam,

Sejujurnya aku takkan layan tag-tag ni..sbb aku tak reti nak jawap soalan..tapi  yang ni aku buat sbb walaupun aku tak kenal k.chik secara personally tp aku sgt menghormati dia dan memandangkan dia dah bg aku award+tag (sekali pakej lah kata), jadi aku akan buat jugak lah..huhuhu~

First thing first, TQ Kak Chik sbb bg award ni dkt saya ^_^



Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
  1. Kak Chik pakai purdah 
  2. Kak Chik ada kedai buku MARI BACA
  3. Kak Chik ada butik PAKAIAN
  4. Kak Chik tak sombong dengan blogger-blogger baru
  5. Penulisan blog Kak Chik simple dan penuh dengan unsur2 nasihat

Jot down 10 interesting facts about yourself of your hobbies.
  1. Bila online, wajib bukak 2 page ni gmail.google.com & www.halo-me.blogspot.com
  2. Dengar radio dari blog sendiri ^_^ (widget cilok dari muncet.net)
  3. Suka baca blog orang
  4. Suke design (tp diri sendiri tak pandai melukis)
  5. Suke photography (tp diri sendiri tak pandai shoot photos lgpun tak mampu nak beli cam mahal)
  6. Suke cheese cake (tp tak pandai buat cake)
  7. Suke tgk org meniaga (tp takde modal nak berniaga)
  8. Suke makan (tp tak pandai sgt memasak)
  9. X Suke anime (tp suke gile citer Jdrama)
  10. Dulu tak minat nasyid (tp skrg dah dengar nasyid tru nasyid.fm)

Pick your 10 most deserving recipients and describe them
Aci tak kalau aku tak tag nama..sesapa rajin tu silalah buat..aku bagi award ni dkt korang..insyaallah we'll be frens forever

2 comments:

Unknown said...

salam jue. tenkiuuuuu... sebab sudi terima, sudi jawab tagnya. kakchik pun mmg malas sbnrnya kalau dpt award+tag. part nak tag org lain tu yg susah sikit sb rasa cam org lain pun sama jg dgn kita.
terima kasih utk no 4 dan 5. jue pun sama juga.

persamaan kita di no 3, 6 dan 8.

Juju said...

salam k.chik

sama2 k.chik..ada jugak persamaan kita eh ;)