Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, September 14, 2009

Isi Masa Lapang

Semalam takde apa nak buat, seharian duk bertenet je lah keje aku..adeh lah..pastu terasa cam nak buat kek, senyum H bila tau aku nak buat choc cake..huhuh~ nampak sgt bini dia jarang wat kek kan

aku baru guna resepi ni 1st time semalam, mmg lembut & moist giler..korang pun patut cuba, senang je nak buat (jangan tak tau, aku masak benda yg senang2 je, yg susah aku tak buat pun..heheh)

ini lah hasilnya..
Disc : Sila abai topping aku yg comot sbb aku mmg tak pandai buat, asal boleh je la kan

Nak resepi?? Jom KLIK SINI


Post a Comment