Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, March 11, 2015

Amir Jahari - Selalu Ada

Dengar lagu ni rasa macam semangat gitu.  Best Best!




Ku takkan pernah

Putus asa

Akan ku melangkah

Hingga ke hujung dunia

Belum jauh ku melangkah

Belum jauh ku berserah
Masih banyakkah yang ku fikirkan
Masih banyakkah yang ku inginkan

Ingin aku merasanya
Ingin aku mencuba
Hampir ku kecundang olehnya
Hingga ku menangis kecewa
Ku takkan pernah
Putus asa
Akan ku melangkah
Hingga ke hujung dunia
Ingin aku merasanya
Ingin aku mencuba
Hampir ku kecundang olehnya
Hingga ku menangis kecewa
Ku takkan pernah
Putus asa
Akan ku melangkah
Hingga ke hujung dunia
Sememangnya aku tak berdaya
Tapi ku percaya Dia selalu ada

2 comments:

Tengkubutang said...

comelnya header diaaaa.. doodle pengantin tu lagi buat teman geramm.. hehehehe..

ops.. lari topik lak.. lagu Amir Johari ni memang best.. teman suka gak.. sikit..

Tengkubutang said...

Haiii.. Cakkk..
done follow sini no. 306
salam kenalan yea..
meh le singgah n follow blog teman,
leh kita saling kunjung-kunjungan..

http://tengkubutang.blogspot.com/ - blog official teman

http://kucenkucenbleog.blogspot.com/ - blog kucen teman