Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, December 10, 2009

Old Town White Milk Tea (OTWMT)

kawan aku si SUE ada tulis dkt gmail status dia pasal OTWMT ni, pastu aku pun tanya lah dia..dia kata yang instant punya sebijik rasa cam minum kat kedai.

so aku pun nk test la jugak (walhal aku tak penah pun minum teh susu kat old town tu)..alah, gi old town pun baru bape kali..sebelah tangan pun tak abis klu nk dikira ngan jari.

aku pernah cuba instant teh susu lipton & instant teh susu boh..dua2 yucks lah..

tapi  OTWMT ni, bau mmg sama je mcm dua-dua brand yang aku mention kat atas, TAPI rasa dia sangat3 SEDAP tauuuuu!!

serius, saya tak tipu =D







** sy dah terkena Syndrome Tudung Petak..TIDAKKK!!!

sungguh comot sana sini..pedulikan
kata PRACTICE MAKE PERFECT
kan?

No comments: