Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Thursday, July 23, 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2015

Ramadhan dah berlalu dan alhamdulillah Syawal pun menjelma. Cumanya bagi aku raya kali ni seakan hambar dan tak best je.

- Xde gambar raya yang semenggah

- Xde gambar raya dengan family sendiri

- Xdapat beraya lengkap dengan mak abah & adik beradik sebab ada separuh raya sana, separuh raya sini. Haish xbest sungguh

- Xde gambar raya dengan family mertua

- Cuti raya yang pendek sebab suami 'offer diri' bila xde orang nak keje lepas raya di unit dia

- Xde sempat berjalan raya memana pun


Kesimpulannya keriangan syawal yang diidamkan tak menjelma pun. Best je tengok timeline kekawan di fb penuh dengan gambar2 sefamily, gambar2 bercuti, gambar2 kegembiraan. Xde rezeki kami untuk beraya sakan tahun ni nampaknya.  Tapi xpe.  Syawal kan sebulan.  Nanti kita qada 😅

Apapun Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin semua!










posted from Bloggeroid
Post a Comment