Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Wednesday, February 26, 2014

Dugaan Kecil

Keadaan sekeliling terutama perangai rakan sekerja yang ntah hape2 dengan terpaksa hadap kerja dia pulak sebenarnya ujian sangat buat aku. 

Sape la yang tak marah, gaji ko beribu-ribu tapi ko senang lenang xpayah buat keje kan.  Setiap kali mikir bole buat aku naik darah lah.  Ntah bila manusia macam tu nak berubah pun tak tahu.  Ok fine mmg gitu perangai dia.  Tapi untung banyak lah eh.  Buat perangai sengal, gaji jalan, keje orang lain buat.  Bahagianya hidup. 

H pesan tolong lah jaga diri jangan sampai terkenan dekat baby.  Peringatan tu pun buat aku stress.  Sbb hari2 aku yg kena hadap manusia ni.  Ya Allah dugaannya.  Apa lah nasib!!

Post a Comment