Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, March 31, 2010

Nak Update Blog..Tapi...

X tau lah kenapa
Nk kata malas, hati mcm membuak2 je nak tulis tp xtau nak mula dari mana

Yg pasni, jiwa aku tak keruan sket akhir2 ni (sejak balik kursus)

Dan apa yg BAIN ckp tu rupanya bukan main2 "BERGELAP LAH KO SAMPAI INSAF"
Terlalu besar impaknya pada aku dan yg lelain..aku rasa semua org merasainya..

Amiin..

6 comments:

.::WaNiE::. said...

damnnn:P caner leh takdek mood tu

ape yg kau nak tulis sobonar ehhh

Juju said...

kisahnya nak la update pasal kursus hari tu, tp tak terluah2 lagi..huhuhu~

.::WaNiE::. said...

hahaha luahkanlaaa :P

Juju said...

jap aku tgh carik kekuatan..hehehe

baincardin said...

Jue, kursus tu mmg best banget kan? :) aku smpai skang ni dok tringat lagi tang kursus tu. mmg beri kesan mendalam smpai masih tringatkan situasi kt kursus tu. FYI, yg ko ngan aku dah pergi tu baru tahap beginner, blum intermediate or advance lagi tu. Harap2 management LTAT leh antar pi yg tahap ke-2 dan ke-3, konpem aku pi! ^_^

Juju said...

kursus tu mmg tersangat memberi kesan yg mendalam..aku sampai ke hari ni, blm buat lagi entry pasal kursus tu..takut sesangat rasanya bila fikirkan modul2 kursus..betapa kerdilnya aku dgn dosa2 yg penah aku buat sblm ni..

takut tu ke arah kebaikan, sampai aku fikir, kursus sebegini perlu klu nak melahirkan umat islam yg berjaya..