Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, March 05, 2010

Farewell Linda (GEMS TRAINING PROGRAMME)

Linda ni dari GEMS (Graduate Employability Management Scheme)..hari ni dia last day kat sini..so biasalah mesti ada jamuan sket2..so apa lagi, lunchie free lah hari ni semua org (erkk..free ke? ada lah contribute sket sorang..bak kata pepatah ringan sama dipikul berat sama dijinjing..tak gitu..chewah) yg pasti perut pun kenyang.

Dan semestinya, aku ni mmg sinonim dengan aksi PhotoGedix, tp this time, org lain yg lebih enterframe kut..hahaha..tak gitu KIKIN?

Jom layan gambar je lah..ni aku compile je..klu nk up semua, jahanam lah space yg blogspot provide nih..huhuhu~


Ni lah Linda yang diraikan tu
 

Ketua Jabatan (yg pakai baju merah gambar sebelah kiri atas)
tengah memberi sepatah dua kata
 


Sessi Photogedix pun bermula
Yg baju pink tu Pn. Jannah, Pegawai A yang baru masuk 1 Mac lepas
 

Photos of the day (Gedix kan mereka..hahahah!!)
 

Alhamdulillah kenyang..syukur ~

4 comments:

~N.u.r.a.s.y.i.k.i.n~ said...

huargh..huargh...
lpas mkn kene la pose..
ishk2..umur da bertambah..tp still like childish...pls la kikin..cber jd wanita yg berbudi bhasa and lemah lembut k..aminn...

Juju said...

hahaha..takpe kin, hepi hepi tu awet muda..baik ko happy camni, kalu tidak..hari2 aku tgk muka ko lemauuuu je...aku rasa ko ni kena pindah department..kasi dekat dgn aku sket

baincardin said...

weh...ada mkn² x ajak pong. ") hidup mesti happy, betul! si ikin tu kene pindah dpmt....pelaburan! barulah bertambah "happy" dia nanti kat sini. ekekekee....^_^

Juju said...

tu lah bain, sedih benar si kikin tu duduk kat dlm akuarium, tak faham aku :D ko patut suggest dkt admin kasi dia masuk pelaburan :D sure dia happy..hahaha