Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Thursday, December 31, 2009

Adorable Design

aku ni kan tak dpt diary 2010 (tapi ada lah jugak sumbangan ehsan daripada member nak sedekah diary, tahun baru nnt dpt la kut..yeaaaa)

jadiknya kekonon sebab tahun baru, aku dah tak nak la guna buku nota yg lama (yer kawan2..aku mmg suke tulis dlm buku nota supaya aku tidak lupa..mcm budak skolah gitu..huhuuh)

alkisahnya aku pun beli lah ni..adorable kan..how i wish i can draw like this..huwaaa~


ada lagi design lain, tp takleh la aku nak rembat semua,
rabak la duit lgpun nak buat hape byk2 kan?
Post a Comment