Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Wednesday, February 04, 2015

04102015 Selamat 10 Bulan Muhammad Izz Fahim Rizqi Mohammad Hairul

Alhamdulillah syukur dah 10 bulan Izz sekarang.

Progress setakat ini;

1. Masih belum boleh berjalan. 

Tapi sejak 9 bulan dah ada yang menanya dah bole jalan ke? Pastu sendiri jawap Oo mgkn sebab lelaki, berat so lambat sikit lah berjalan.  Ermm padahal hasil survey rata2 anak kawan2 aku paling cepat pun berjalan masa umur 11 bulan.  Mungkin anak dia berjalan masa umur 9 bulan kut.


2.  Memilih
Mommy adalah pilihan pertama kemudian baru orang lain.  Kalau dia xnampak mommy elok je x meraung pong!! Haiya


3.  Kerap demam
Lately sejak masuk 8 bulan macam kerap pulak demamnya.  Almost every month.  Harapnya demam tu dapat bina antibodi yang kuat dalam badan dia

4.  Belum bole memanggil nama
Macam dulu jugak.  Perkataan yang bole dia sebut.  A-bah, ma-ma.  Atau kalau dia nk panggil dia akan ala2 mendengus tu dengan bunyi huh! Huh! Gitu la lebih kurang.

Semoga terus membesar dengan sihat ye anak mommy daddy!!


Post a Comment