Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, October 20, 2013

Al-Fatihah Fadzli Mahpudz 1980-2013

Assalamualaikum,

Agak terkejut dengan news yang dicirculate dalam FB, tapi malangnya aku lambat tengok FB.  Kejadian sekitar pukul 9pagi 18/10/2013 (Jumaat) tu pukul 6 petang baru aku tahu. Haish!

Arwah sekelas dengan aku masa darjah 6 di Sekolah Rendah Sultan Ismail Kemaman.  Duduk sebelah meja lagi sbb Cikgu Shamsuddin cikgu kelas 6A waktu tu memang pair kan orang yang pandai dan tak berapa pandai.  Yang tak pandai tu aku lah.  

Lepas pada exam UPSR aku berpindah ke Kedah terus dah takde contact atau apa.  Even dah terjumpa semula di FB pun sekadar add friend gitu je.

Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.  Al Fatihah.


Berita Metro - Kempunan bawa anak bongsu balik kampung



بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِين
الرَّحمـنِ الرَّحِيم
مَـالِكِ يَوْمِ الدِّين
إِيَّاك نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِين
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيم
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّين

No comments: