Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Thursday, April 12, 2012

Satin Rose Brooch

Salam,

Sekarang ni aku tengah kemaruk pakai pin ni..aduhai, susah nak dibendung dah nih..hehehe~

Ada jugak aku suarakan dgk H kata aku nak yg besar sket tapi cepat² dia kata 'buat apa besar? yang itu dah elok' ish dia malu kut noo aku pakai bunga berderet camni..



tapi selagi dia tak tegur, aku buat dek je la kan :D *tak dapat la nak merasa pakai rose besar :( sob sob





Post a Comment