Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Sunday, April 15, 2012

Restoren Bai World, Tasik Puteri, Rawang


Jeri pernah cakap dkt aku & H kata restoren ni ada mee udang yg sedap! Alhamdulillah ada rezeki masa pi tinjau² rumah yang masih lagi mcm tu ja rupanya dia, hala balik tu kami pun singgah lah sini.  


Semua menu sedap!! memang semua kena dengan tekak..seriously nak datang lagi lain kali.




Lokasi : Kolam Pancing Bai World, Tasik Puteri, Rawang


Mee Udang Biasa
*kalau special udang lebih..ni pun dah cukup sedap!



Chicken Chop



Burger
*ada 3 lapisan, daging+ayam+daging (kalau x silap)
SUPER SEDAP!!

 
Tomyam Campur



Epal Asam Boi - H
Teh Ais - J
*aku ni kan, balik² teh ais..boooringg!



buah hati saya


Post a Comment