Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, March 05, 2012

H.O.I - House Of Ingredients

Salam,

Sejak terjebak buat choc cake ni, baru lah tau kedai² jual bahan buat kek segala ni..kalau tidak, sikit pun aku tak cakna haih..dan patut lah org yg buat kek selalu 'gile' pegi kedai kek..rupanya mmg syiok..aku punya la seronok bila H sudi nak bawakkan..Namanya ada lesen tapi penakut nak mampus drive.


Dkt
H.O.I ni rasanya semua barang pun ada, cuma yang tak bestnya banyak barang yang harganya tidak dipamerkan di situ.  Quite annoying bila kita terpaksa tanya itu harga berapa ini harga berapa.  

Kalau di kedai bahan kek
Bibun Food Selayang tu semua ada harga tapi tak banyak choice lah pulak *sigh ececeh dah dilema pembuat kek la pulop



Kepada yang nak pergi sendiri H.O.I tu, dipersilakan..cuma kena hati² sebab situ agak bahaya, masa aku sampai pun ada minah indon kena ragut..tapi musykil betul ke kena ragut sbb asyik tergelak-gelak so aku mls nak layan..



Jom jengah dalam kedai
{en. suami yg sentiasa sudi menemani}

{mcm2 jenis mould choc, mmg gile lah pembuat kek duk kat lerai nih}


{pelbagai kaler choc dan membuatkan aku gile kejap sambil merembat choc kaler pink!}



Alamat H.O.I

Bussiness Hour:
Monday-Saturday: 9am-6pm Sunday: 9am-2pm

House Of Ingredients (Selayang Outlet)
B-9 Jalan Besar,Selayang Baru
(Next to Pasar Borong Selayang)
*jalan sempit nak menghala ke selayang baru, kedai dia depan petronas

Tel: 03-61311216 

No comments: