Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, August 22, 2011

Iftar @ The Royale Chulan Hotel 2011

Salam,

Alhamdulillah tahun ni merasa lagi berbuka puasa di Royale Chulan Hotel..Lauk meriah mcm tahun lepas la jugak..Kalau nak tengok entry tahun lepas bole terjah SINI

Starter aku & H makan lite² je..sebab lepas solat baru nak makan lagi..
 
{Kikin & Jejai, Jeri, Amy & Amin, Syera & Hubs}

{Urs truly & hubs}


 {Ni lah starter aku, teh tarik adalah WAJIB - sedap giler!!}

Ni yang aku amik - yg sempat disnap lah

{Aku makan dessert dulu masa berbuka}



Ni lak antara makanan yang terhidang kat meja yg aku duduk tu
mereka memang hebat ambik makanan ^_^




 

{Kikin yang ceria dgn makanan² beliau}


post signature
Post a Comment