Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, February 02, 2011

Bukit Melawati, Kuala Selangor

Salam,

Cam biasa entry agak basi..tapi kena up jugak..Hari tu tak plan pun nak pegi, tapi ntah camne masa otw balik umah mama kat Sg. Besar, aku ckp dkt H one day jom la naik Bukit Melawati tu..Pastu H terus cakap, jom!

Jadi acik sgt gumbira waktu tu sbb dpt jugak naik Bukit Melawati yg aku tak abis² bgtau H yg aku ni tak penah pegi situ..Hangin mak aku bila dpt tau sbb dia kata 'Kita dah pegi 2,3 kali lah long oii' =) heheh ampun mama..hehehe

Tak ramai sgt orang even waktu tu masih cuti skolah..aku rasa zmn aku kecik² dulu tempat-tempat gini sure happening kan =( orang dah tak melawat tempat bersejarah kut..sob sob sob

Jom layan gambar (Kut² la dengan melihat gambar² ini, anda akan membawa diri anda sendiri atau anak anda atau keluarga anda ke sini)

Jom memeriahkan kembali tempat² bersejarah ni!
Bukit Melawati terletak di Kuala Selangor ye adik-adik
 
muka riang dpt naik trem!























Ni BATU HAMPAR
tempat orang kena pancung kepala



,
Sejujurnya tempat ni tidak dijaga dengan baik..Byk kawasan yang tak boleh masuk..Kalau diorang well maintain mesti tempat ni boleh jadi meriah dengan pelancong mcm dulu²

4 comments:

baincardin said...

pic. no. 7
i loike! ^_^

Juju said...

ko ni bain, asal HDR, itu je la yg ko suke kan =) hehehehe

btw ms aku upload gambar ni, mmg teringat dkt ko pun

Anonymous said...

Kat bukit melawati, mlm dah sepi tp kat bkt bintang smpai pagi riuh rendah dgn gelagat pak arab. Tu yg kami stay kat royal bintang 2 hari.

baincardin said...

tapi tulaa jue, aku mmg tergila²kan sgt ngan hdr. lama dah tapi tak boring² lagi ngan effects tu. hehe ^_^