Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru 2011

Salam,


Walaupun bkn tradisi kami (aku n H) celeb new year ni tapi aku mcm frust la jgk sbb xdpt lepak2 dgn H dpn tv skrg ni =(


Nasib aku dpt suami dan keluarga yg memahami..dh la dkt 2 bln jgk kami x blk kg..patutnya blk minggu new year ni lah..tapi apa kan daya =( keje tu amanah, tanggungjawap & punca duit dapat..jadi aku kn pegang la pesanan suami n family supaya keje lek lok..


Aku skrg ni di Melaka sbb esok baru dpt pegi Kem Terendak..tu lah kem terakhir utk ktorg check..


Sob sob..miss my boooo vr much!!


Happy new year everyone, semoga tahun 2011 akan menjadikan kita lebih baik dari semua segi..amiin


2 comments:

theblabber said...

happy new year. great days ahead.

Juju said...

tq the blabber..happy new year to u too!