Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, October 25, 2010

MM Pasangan Zarin - 2nd Show

Salam,

Nampaknya sejak cuzzy H masuk rancangan Mari Menari ni, aku dah terjebak..Sabtu lepas aku siap² booked kata pukul 9pm aku nk tgk Astro Ria..huhuhu~

Ni a few gambar ms diorang 2nd show bebaru ni, cam biasa aku pinjam dari FB Ijoy Zarin..

Agak ngeri mengenangkan 2nd show hari tu bila si Nord Ijoy terpeleot, mujur tak jatuh gedebuk, panik acik kat umah okeh!

Credit : Facebook Ijoy Zarin

Vote for MM Zarin
MM(3/5/10/20 Zarin

contoh : MM20 Zarin hantar ke 32999







{Lisa Surihani - sweetnyaaa!!}
Kalau abg nara tengok ni, mau tak tido malam..hehehe

Post a Comment