Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, September 23, 2010

Food Testing

Salam,

Orang lain food testing free (sebab kedai makan yg taja atau ads company yg taja) tapi aku tak..ni food testing ko-bayar-la-sendiri =)

Baru ni kebetulan masa jalan² kat Selayang Mall, ingat nak gi Paparich, skali si H nampak ramai bangla dlm kedai tu, teruih la kitaorg menuju ke restoren sebelah iaitu kedai Ayam Penyet..Aku mmg tak penah makan benda alah ni, so cuba je la kan..Well not bad masakan dia..bole dikategorikan sedap..kena lah dengan selera aku
Lokasi : Selayang Mall, Selayang
Ground Floor (sebelah Paparich & Johnny's)

Restoren Ayam Penyet

{Ayam penyet}


{Lele - ikan keli rasanya}

{Sup Soto}


Semalam lak ntah hujan takde, ribut takde..aku ngan K.Midah gi Hadramawt =) layan kambing..huhuhu~ tapi kepala aku panas dari semalam sampai ke pagi ni..aduhai, serik rasa..tapi klu ada kambing depan mata, aku tibai gak kut..


Lokasi : Chulan Square

Hadramawt


{Ni lah menu yg kitaorg pilih}

{Lamb Kabsa}
Sedaaaapp RM18

{Grilled Chicken}
Sedaaaapp Jugak!! RM20

Ni lah k.midah, senior masa kat uitm dulu
tp tak penah kenal pun..hohohoho

Ni pulak, owner blog yg suka nak pose ala² kurus

3 comments:

Unknown said...

sedapnya aku nengok kambinnnn!!!

Juju said...

sedap linda..next time mai dating lagi meh, ajak azra, tengku n etc, the more the merier..hadramawt ni sebelah ofis aku je..huhuhu~ leh kita pau azra..muahahaha

Unknown said...

Hahahaha.... kita paw sapa yg tgh masyukkkk kan! Tgh tunggu sapa kalangan kita nak dpt title Dato', Tan Sri .... masih blom ada lagi kan?