Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, August 31, 2010

Menu Berbuka 31 Ogos 2010

Salam,

SELAMAT HARI MERDEKA untuk semua readers/penyinggah atau tersinggah kat blog aku ni =)

Menu berbuka aku hari ni memang sempoi ajer, sebabnya aku tak payah fikir..aku cakap dkt H, abang tolong la bagi menu nak makan apa..jadi dia sebut itu sebut ini..Jadi ini lah menu berbuka kitaorg pada hari ni.

Kalau hari2 dia bagi menu siap2 kan senang..sebab biasanya jawapan dia 'ikut sayang lah apa pun'..huwaaa~

{Sayur Campur}

{Ayam Masak Kicap}

{Telur Dadar}

{Ikan Pekasam}
Ni aku yg nak makan

2 comments:

Anonymous said...

AYAM MASAK KICAP!!!!! adehhhhhh.....seleranya nengok!!!!

Juju said...

hahaha~ nasib dia mintak yg simple2 je =) buatnya dia mintak nasi beriyani ke, mampus i tak buat sbb tak reti :p