Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, August 30, 2010

Iftar @ Hadramawt Chulan Square

Salam,

Jumaat lepas kitaorg geng IT bukak puasa sesama dekat Hadramawt Chulan Square..mmg sebelah ofis je pun ;) pegi jalan kaki je semua..

Tapii memang spoil betul la, aku tak setting kamera hp aku betul2 (tak reti pun ye jugak, sbb hari sabtu baru tau nak guna setting apa utk cahaya yg ala² terang tak terang gitu..cesss)

So ini je la yang dapat..skeeett la sangat, tak puas tgk gambar =( sorry geng!

Dari kiri ikut arah jam
{Ali & Wifey, K.Midah & Hubs, Me & H, Syira & Hubs}

Dari kiri ikut arah jam
{Jerry & Fakri, K.Midah & Hubs, Jeri & Ejal, Ali & Wifey}

{Ni lah lauk pauknya}


Kualiti gambar gile sucks..ampun!
Post a Comment