Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, August 16, 2010

Ahad Aku - Yg Tak Best & Yg Best

Salam,

Yang Tak Best

  1. Nak teman H gi potong rambut, tapi kedai rambut dah tutup.  Rupanya kedai sebelah tengah renovate amik pecah skali kedai gunting rambut tu..sigh*
  2. Pastu nak gi servis kete, tapi kedai yg biasa kitaorg pegi tu ramai pulak customer..so igt nak try lah kedai baru kat hujung nun..Caj mmg murah lah pada kedai biasa TAPI gile slow mcm siputttt!!! Yg lagi aku panas hati tu, dah org nak tukar minyak hitam je, ko tukar je la minyak hitam, yg ko pegi bukak tayar, pastu complain breakpad apa jadah tu buat apa? dah la slow bertambah-tambah slow..urggghhhh..aku pulak emo lelebih, H mcm biasa sejuuukk je..mencik tau

Yang Best
  1. Lepas service kete, pegi JJ Kepong..kononnya nak beli chicken roasted, so nnt blk rumah tak payah la masak main course, just msk nasi ke apa je kan tapi end up kitaorg berbuka kat kenny rogers (aku lagi suke sbb tak payah masak teruih..ngeee~ )


    {sambil menunggu nak bukak puasa}





  2. Dan yang paling best adalah sebab ini ^_^


    {yeaaa dpt wedges, i loike}
    {eceeceeceh}

4 comments:

Anonymous said...

ewahhh i like yg 'paling Best'! Lawa kasut!
alamak shopping mall memanggil beta!!!!!! tolong! tolong!

Juju said...

i suke gile wedges lah manis, tak boleh ditolong lagi dah..huhuhu~

u punya collection lagi best ;)

kaklia said...

cantik nya kasut...akak suka...yg budak lelaki tu adik ko ke jue...

Juju said...

hai k.lia..best kan wedges ;) a'ah tu adik lelaki saya, duk ngan saya skrg tu yg hangkut skali tu :D