Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, June 28, 2010

Crave For Waffles

Salam,

Hari ni asyik lapar je (hari-hari pun lapar rasanya..tu yg gemook tu..aduhai jue jue)

Dari petang semalam duk teringat waffle, kan best kalau ada waffle maker..ecececeh, cuba dah ada waffle maker tu nanti, ntah baper kali je try buatnya..

Tapi siyes lah, waffle yg kat tesco Selayang tu mmg sedap..murah lak tu

Tingkat 1 Tesco Selayang


Saje snap, kut korang singgah sini, sila lah rasa


Waffle biasa - peanut butter RM1.50 jer


Waffle Chocolate - RM3.50


Post a Comment