Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, April 01, 2010

Saya Demam

Selepas 2 hari sakit tekak, hari ni saya demam..walaupun suhu badan saya agak panas, alhamdulillah saya segar bugar malahan sy lsg tidak tido disiang hari (agaknya sbb hadap internet kut)

Sy msk cincai2 jer (sbnrnya hari2 pun cincai, sy mana reti masak yg grand-grand) Nasib en. suami tak cerewet, apa yang ada dia makan jer ;) love u lah yang



Smbl sotong kurang pekat hari ni,
nak letak cili boh lebih takut pedas lak..huhu

4 comments:

.::WaNiE::. said...

ikan goreng

sedapnye

oh lamanya dapur aku tak berasap:P

Anonymous said...

wahh selera org sakit mengalahkan org yg dok jauh .. haha. GET WELL SOON BABE:)) hugs.

JijahJambu@Jj said...

meriahnye lauk pauk .,,

Juju said...

@ Wanie -- ikan goreng tu klu makan panas2 mmg sedap lah, tp smlm sbb aku dah masak awal, tunggu laki aku balik, dah sejuuk..nk panaskan dah malas :p

@ Manis -- selera tu satu hal manis, tp rajin tu yg i pelik :D biasanya i ni malas lah sket..sket je malas..hehehe..thanks dear ;)

@ Jijahh -- meriah lah sbb kobis saje dah 2 lauk :p asalnya nak buat semua kuah lemak, tp mcm byk sgt pulak, terus bahagikan dua, tu yg dpt kobis goreng n & kobis masak lemak tu