Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Saturday, April 17, 2010

Ber'Santai'@Tesco Ampang

Semalam lunchie (biasalah jumaat kan, lunch hour panjang), aku follow diorang ni ke Tesco Ampang..pastu diorang ajak makan kat Santai..Ni 1st time aku masuk Santai sbb aku & H mmg bolayan kedai yg crowd gile, sempit dan terpaksa menunggu..huhuhu~



starter kek lah kunun :p
kek dari SR ye..harap maklum

ni pendapat aku;

  • Makanan biasa2 aje (bahasa kerek - tak sedap sgt!)
  • Harga boleh tahan mahal (plg murah RM5.50)
  • Tempat sempit!
  • Kena menunggu
 Tobat klu aku menggedix ajak H makan sini, mau sebulan aku kena kutuk kaw kaw punye!! fuhh, nasib dah test ngan diorang ni :D

9 comments:

Unknown said...

lama tak g tesco ampang..padahal dekat je

Unknown said...

sesekali spend time makan kat shopping complex pun ok gak kan...

.::WaNiE::. said...

5.50 tu ape benda kekekek

Juju said...

@ edy --> alah edy, tak pi pun takpe, bukan lah best sgt :D ngeee~

@ hazman --> ok je klu nk makan kat shopping complex, tp tmpt crowd mcm santai ni, ish tak syiok lah

@ wanie --> bihun & ladna je kut 5.50 aku rasa..hehehe

nacho said...

Jue,try makan kat Santai TTDI...mmg terbaek..Santai Tesco Ampang overated @_@

-zuan-

Juju said...

ooo sana best ek? jozan show buat dkt santai ttdi kan dulu?

baincardin said...

situ mmg xbest pun..kekadang staff dia mcm nak xnak layan je customer. "(

Juju said...

tu lah pasal bain, dah la crowd nak mampus..huhuhu~

Anonymous said...

tomyam die mmg terbaek dr ladang wey ..