Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, April 06, 2010

Aku Dah Dapat Hadiah Dari NafNaf ^o^

Korang ingat tak aku penah buat entry pasal AKU BAKAL DAPAT HADIAH DARI NAFNAF? tak igt? tak igt takpe..leh klik --> sini baca

Dan harinya telah pun tiba, tadi aku dpt parcel :D hoyeh3

Sila lah jamu mata anda :D TQVM k.nara..sy sgt suke clip tu, handy!


ini lah parcel saya *wink wink

merlip merlap kau :D

kasi test sket!

cun kan??


Tima kasih lah bebanyak k.nara sbb bagi sy hadiah ni, even dia buat contest diam2..tup tup pengkomen terbanyak dpt hadiah..manyak syioookk!!

yang kelakar tu H siap tanya aku "Banyak ke ya tulis kat blog dia" aku jawap "Adalah sket" :D

11 comments:

ardinihumaira said...

tahniah!

dni ada gak, cam sebijik gitu cuma warna purple, koleksi avon ^_^

Lucy S. said...

besnye dpt hadiah! T__________T

Juju said...

@ardihumaira - oo, avon pun ada buat ek? tak perasan lak akak

@alynn - besstt :D barang free mmg best..hehehe

Sharinginfoz said...

tahniah....

Duit Tak Keluar, Akaun Potong

iphone atau I love u???

oya said...

bestnya...congrats!!

Juju said...

@ sharinginfoz - TQ :D

@ mahira - besssttt :D TQ

baincardin said...

Congrats Jue!

*nanti berbling-bling mata org MPC bila wat audit 5S kat meja ko. agagagagaa.....^_^'

Juju said...

TQ

wakakak, bling bling tu yg takleh tahan, aku tak tayang dee kat meja aku ni, satgi org 5s amik :D hehehe

.::WaNiE::. said...

eh cantiklah bendalah tu :)

lorongsetia8.com said...

cantik2 ...

ada 2 biji lagi ni haa...

simpan dulu buat koleksi, dah berabuk nnt baru jual/bagi kat org hehe

Juju said...

@ Wanie -- sgt cantek wanie, bak kata bain, bling bling :D

@ LorongSetia -- TQ so much nuff, suke giler benda ni ^_^