Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Thursday, April 01, 2010

Aktiviti Mencapub

Menca = Mencari
Pub = Publisiti

Lately adik2 department aku ni suke benar lah, sat sat nak bergambar, sat sat nak bergambar..terpaksa lah ahkak yg guna kamera hp yg cikai ni lah yg menangkap gambar diorang..alang2 tangkap kan, meh aku kasi promote kat blog aku nih..huhuhu..padan ngan muka korang (tp mmg korang suke pun kan klu dpt mencapub kat blog ahkak ni..kan kan kan kan) ngeee~


mcm2 lah kerenah n gelagat bebudak ni,
geli hati lak menengoknya







Post a Comment