Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, February 24, 2010

TQ All

Semalamkan birthday H, kitaorg takde lah celeb apa2 pun..cuma aku adalah order cuppies & beli prezie utk dia..hat murah2 je, mak ni mana la mampu nyah..

Aku dedicate entry ni utk H + all my frens yg terlibat..belum buat party dah ada org terlibat, gamak klu buat party esok2 berapa ramai lah yg aku mintak tolong kerah tenaga agaknya :D

TQ Said sbb ada bg info pasal tak boleh nak deliver barang luar ke ofis laki aku tu..security sungguh..

TQ Amy sbb tolong belikan wrapping paper..

TQ Hazri sbb tolong belikan joran..tanpa khidmat ko, maka tak berjayalah hadiah suprise ni..H mmg tidak menyangka sama sekali bini dia nak hadiahkan joran..

Layan gambar je lah ~

ni lah wrapping paper yg amy tlg beli tu

Cupcakes ni aku order dengan HUDA CUPCAKES

H tgh enjoy cuppies dia..Tema Fishing



 




Ni lah hadiahnya ;)

7 comments:

baincardin said...

alamakkk...cup cake tu sungguh menggiurkan dan menggamit mata memandang! ^_^'

kaklia said...

happy besday kat h, semoga dimurahkan rezeki n panjang umur, amin...hehehe...mcm lah aku kenal kan...tak kesah lah kan. jue, joran pun mahal gak tuh...sebenarnya tak kisah lah nak bagi apa pun...janji kita ingat n ikhlas...

Juju said...

@baincardin -- sedap bain..apa kata ko beli kasi aku sket :D wakakaka


@ k.lia -- TQ kak, sy tlg jwp bg pihak H, tak kenai dia pun takpe..belasah je..itu je hadiah yg termampu nok..joran pun joran lah :p

lizz said...

eh eh!! lawa nyer cup cakes tuh. nice sangat kaler die..

Juju said...

design dia pun cute sgt..

mama danial said...

sedap x cuppies tu jer? harga dia camna ok x?

Juju said...

boleh lah..sedap lah jugak..harga agak murah tp saiz kecik lah

i prefer marvelcakes lagi :D