Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, February 22, 2010

Site Terbaekkkk!! Bergaya Cara Muslimah

Blog Naff a.k.a Kak Nara ni mmg terbaek lah..aku suke baca blog dia..lagipun bukan sekadar tutorial selendang..gaya mix & match Kak Nara pun mmg meletopss lah..yang pasti, aku mmg inspired daripada dia..

Bukan apa, aku ni konfiden level tak tinggi mana, knowledge aku tentang fashion mmg out lsg..so aku mmg tak berani nak stylo mylo ni..tp Kak Nara pandai menggayakannya..nampak sgt cantek

korang tak caya..tgk nih

 Kemas & Cantek
gambar pinjam dari blog K. Nara

4 comments:

lorongsetia8.com said...

wahh...ini sudah promosi baik . tq dear!

nnt time beli anak tudung nara, boleh akak kasik diskaun! hehe

Juju said...

wahhh..I’m flattered, k.nara masuk blog aku wehhhh :D

tu lah, ada gak niat di hati nk rembat anak tudung nara tu..nanti naaa..next month ker..

TQ singgah :D sy gumbira nih..sengih tak abis lagi..

Unknown said...

kalu bertudung pesen cam gini lawa gak...stylo hehe

Juju said...

tu lah..aku kena berani try pesen k.nara ni yg lelain laks