Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Saturday, January 30, 2010

My Laptop Skin

Suker3, akhirnya ada jugak org yg jual skin area selayang ni ( to be exact, kedai tu dkt Kepong..tapi near to Selayang la jugak kan)

Rambang mata dibuatnya masa nk pilih skin tu, tau je lah aku ni kan suke je semua design yg cute mute..tp takkan la nak beli banyak, mahal satu hal, laptop pun ada sebijik je, apa kejadah nak bli skin bebanyak..

lawa2 kan design dia

Ni lah design yg aku beli..aku ckp dkt H, mcm budak2 kan pilih design ni? 
H kata kalau dah suke tak pelah..huhuhu
~ aku ni perasan berjiwa remaja kan..huhuhu :p
RM 28
 

Camni cara nak pasang dia..boleh baca arahan belakang tu
 

Tadaaaaaa!!! Siap dah..suke suke suke!

 

** Tadi sempat gak beli muffin ni, geram je hati menengok (ni kes nak menambah lemak lah ni), aku suke box & tagline dia..ceria je rasa..muffin pun sedap! 









** Oh yer, tadi aku sempat jugak capai 3 ketul FM ni..nk letak kat ofis..comey kan..tp tu lah kaedahnya..dah la kuat makan..FM pun gi beli hat makanan jugak..jue owh jue!!

12 comments:

chenta said...

owh..sangat comel!

fashah84 said...

comel nyer...

shandye. said...

aku. masih tercari-cari skin serba hitam atau bercorak petak-petak yang aku pernah lihat di pc fair hari itu. kecewa tak jumpa mesin atm.

Juju said...

black pun cun kan shandye..bape hengget yg ko tgk dkt pc fair tu? aduhhh..kucewanya lah sbb tak dpt beli, mesti asyik teringat je.

ko gi lah carik dkt Digital Mall, 2nd floor..company yg jual skin ni ada kat situ (klu tak silap aku lah, aku ada baca dkt mudah forum semalam)

zac zirwan said...

nice =)

Juju said...

thanks zac :D

Anonymous said...

nice.

Juju said...

thanks manis :D

Notami said...

bnyknye skin!

Juju said...

cun kan semua skin tu..ikut hati mcm nak beli semua..hahaha..gile!

kaklia said...

wahhh....cantik lah....

Juju said...

kan kan :D kawan sy siap tanya smlm beli kat kedai mana..dia nk pi carik..hehehe