Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, November 02, 2009

Masak & Makan

Ini lah aktivitinya hujung minggu..bila duk lepak umah je..mula la perut ni menyanyi2 mintak di isi..camne la badan ni tak di pam2..pastu duk teringat lak resepi2 dari blog hazila tu..aduhai, lagi la mana boleh tahan nafsu..

Sudahnya, ni lah aktiviti aku..test resepi, masak & makan :D bestttt (mesti masuk bakul angkat sendiri, klu tak sape lagi yg nak puji..an an an *tiru mcm dialog sifu n tongga)

Ini lah hasilnya:

  1. Puding kukus laici
  2. Udang goreng tepung aka udang sprite

Sekian lama aku ni mencari resepi udang goreng tepung ni..rupanya tepung tu kena bancuh dengan air sprite..

Nak resepi? gi terjah blog resepi aku sinun
Post a Comment