Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, November 02, 2009

Masak & Makan

Ini lah aktivitinya hujung minggu..bila duk lepak umah je..mula la perut ni menyanyi2 mintak di isi..camne la badan ni tak di pam2..pastu duk teringat lak resepi2 dari blog hazila tu..aduhai, lagi la mana boleh tahan nafsu..

Sudahnya, ni lah aktiviti aku..test resepi, masak & makan :D bestttt (mesti masuk bakul angkat sendiri, klu tak sape lagi yg nak puji..an an an *tiru mcm dialog sifu n tongga)

Ini lah hasilnya:

  1. Puding kukus laici
  2. Udang goreng tepung aka udang sprite

Sekian lama aku ni mencari resepi udang goreng tepung ni..rupanya tepung tu kena bancuh dengan air sprite..

Nak resepi? gi terjah blog resepi aku sinun

4 comments:

lizz said...

wei, ape ni???? tengah lapo ni ujan2 woo.adoi.

Juju said...

hahaha, aku mmg keji, aduh, aku pun lapar gak ni sebenarnya..puding ada sket lagi kat umah, blk kang bole makan lagi..hehehe

mama danial said...

sedapnyer nampak jue...wei biler ko nak ajak aku makan2 kat umah ko ni??? bg rasa masakan ko hehe

Juju said...

aduhai, bila la hajat ko nk dtg umah aku kesampaian agaknya :D apa kata ko buat je sendiri dulu..nnt leh la ko kata 'aku buat lagi sedap pada ju buat' hahahah..an an an :D