Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, July 15, 2009

Theory to Practical

heheh, tajuk je poyos sket..tapi ada kena mengena lah jugak..H ni bole dikira buku resepi bergerak lah..dia tau byk resepi dan cara masak tapi sejak aku kawen ngan dia nih, jarang la dia turun masak kat dapur (sbnrnya aku tak suke sket klu aku memasak ada org laen tgk ke apa ke..huhuhu)

kisahnya mlm tadi aku lepak je..H yg masak..dia kata dia dah lama nak masak kan untuk aku asam pedas :D

aci tak..aku tak tgk pun dia buat guane kat dapur tu..padahal aku bukan pandai pun masak asam pedas, alah skali skala lepak je salahnya kan ;)

asam pedas lebih sinonim dengan ikan speshly ikan pari..so next time we're planning to cook asam pedas ikan pari lah pulak (dia la cook kut..heheh)

* aku tanya H, ada ke asam pedas ayam..dia kata ada..so bedal je lah
* satu hari nnt aku nak buat entry sejarah aku blajar masak lah ;)


1 comment:

Wangi74 said...

Ha..masakan satu yang akak boleh masak..ialah Asam Pedas..mak ajar..akak buat memang sedap..heheh..masuk kuali sendiri ok:)