Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Saturday, February 11, 2017

Syukur Alhamdulillah Pengasuh Dah Dapat

Alhamdulillah syukur.  Dah dapat Babysitter.  Semoga urusan anak-anak dengan BS baru dipermudahkan.  Seperti mana Allah permudahkan urusan anak2 dengan BS sebelum ni.

Sampai saat ni Fahim belum boleh terima yang mama iza dia nak pindah.  Aku cuba juga slow talk bagitau kata lepas ni Fahim tak pi rumah mama lagi dah.  Tapi dia buat cakap kuat2 dan xnak dengar apa yg aku cakap 😔  Belum lagi Ayden yang bukan main melekap dengan ayah (suami Iza).  Over ok mengalahkan si Hadif plak mu deng!

Kira selesai lah satu bab sebab dah dapat pengasuh. Tinggal 1 bab lagi pasal haluan kerja aku dan H dah x sama.  Makanya next week aku kena reschedule travel time aku supaya dapat sampai office sebelum 8.15am.  Otak tak berapa nak hadam sangat lagi ni.  Nak kena naik komuter then ambik monorel then kena berjalan ke office.  Oh my.  Penatnya.  Ingat hala ke tua dah xde kena macam ni.  Dugaan tu nak datang sekelip mata je. 

Tolong doakan acik kuat nak hadap segala benda ni.  Eee fikir pun stress.  Tak suke lah!! 🙁

No comments: