Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Sunday, January 03, 2016

Selamat 1 Bulan #AydenMAA

Assalamualaikum.

Alhamdulillah semalam 2/1/2016 #AydenMAA genap umur sebulan. Dah bawak pi cucuk sebulan dah pun .  Nasib vaksin sebulan masih ada stok si Klinik Najihah Tasik Puteri ni. Kalau tidak jenuh jugak abah dia nak mengambil cuti. Tapi malangnya untuk vaksin 2 bulan klinik xde stok. Parah parah.

Syukur sepanjang tempoh sebulan ni senang nak menjaga baby Ayden. Asal makan cukup maka tido lah dia. Alhamdulillah Allah permudahkan lagipun aku kena berpantang sendiri selepas 2 minggu sebab mama pergi umrah.

Jom layan gambar jelah ;)

Cucuk 1 bulan


Baby Ayden dah botak


 Ni masa ada rambut.  Bukan main lebat rambut dia


Nama penuh baby Ayden ;)
Post a Comment