Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Friday, November 27, 2015

37 Minggu

Assalamualaikum.

Pengalaman kali ni berbeza dengan masa Izz fahim dulu. Masa 37w2d dah ada keluar tanda darah sikit. Terus wasap doc Hamiza dan doc suh datang check. Tapi bukaan baru 2cm dan mungkin minggu depan kot katanya lagi.

Masa Izz Fahim dulu tanda air ketuban masa 39 minggu. Tak lama lepas tu terus sakit perut ni. Kali ni Allah bagi rasa cara lain pulak. Apa pun semoga dipermudahkanlah walaupun rata2 orang akan cakap keluar tanda darah lagi sakit daripad air ketuban. Harapnya aku bole tahan lah sakit tu.

Sekarang ni masih menunggu sakit contraction. Pastu baru bole pecut ke GMC. Semoga jiran depan yang jugak menunggu hari akan dipermudahkan urusan bersalinnya. Dia dah menanti hampir seminggu tapi bukaan baru 1cm.

Doakan kami ye semua. Ameeen~


posted from Bloggeroid