Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Wednesday, October 14, 2015

Tahniah Bi

Alhamdulillah Isnin lepas selesai sudah Majlis Graduasi adik bongsu aku. Diploma Fisioterapi RCMP Unikl Ipoh. Majlis dibuat di PICC Putrajaya. Memandangkan hanya 2 orang yang bole masuk dewan pastu adik aku kata bukan ada orang meniaga pun. Makanya mama dan Nono jela wakilkan.

Rasa macam baru je lagi sekeluarga hantar dia ke Ipoh. Baru tak baru lah jugak mengantar tu tahun 2012.

Alhamdulillah tahun ni selesai konvo. Buat masa ni dia belum berminat nak sambung dan dia nak kerja. Dah kerja dah pun tapi bukan lah bidang fisio. Tak kisah lah kan. Janjinya kerja dan mendatangkan duit.

Tahniah bi!!

Masa tahun 2012




Ni masa konvo Isnin lepas 2015












posted from Bloggeroid

Post a Comment