Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Sunday, October 11, 2015

Baru 30 Minggu Tapi



Assalamualaikum.

Kandungan baru nak masuk 31 minggu tapi kudrat diri macam dah xberdaya sangat dah ni. Kagum dengan orang yang beranak setiap tahun. Mungkin diorang ada maid atau helper. Tapi untuk yang solo molo buat sendiri. Memang salute untuk anda.

Nak kata serik pun ada jugak ni. Tapi kang cakap-cakap lebih takut xdan apply protection dah terberanak lagi tahun depan. Allahuakbar. Rasa macam x daya sangat dah ni.

Bila baca info kat atas tu memang sekarang fasa dapat segala benda ni ;

- pedih ulu hati
- braxton hicks (perut mengeras) yang kerap
- sakit segala sendi (SPD)

Harap diri ini bertabah. Ada lagi 2 bulan lebih ni. Syukur suami memahami dan banyak membantu. Tapi dua2 pun bekerja, kita pun terpaksa la faham penat dia jugak. Bestnya kalau ada maid. Tapi nk membayar maid tu satu hal jugak. Huwaaaa~
posted from Bloggeroid
Post a Comment