Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Wednesday, October 07, 2015

30 Minggu



Alhamdulillah diam tak diam kandungan kedua ni dah masuk minggu ke 30. Fuuh berdebar-debarnya rasa nak bersalin. Acik takut!!

Braxton hicks pun dah makin menjadi-jadi. Syukur untuk kandungan kali ni kandungan gula dalam darah tak tinggi. Harap2nya baby yang keluar nanti bebas jaundice.

Apa pun yang paling utama nak hadap adalah waktu nk bersalin. Perasaan yang tak terluah rasanya tu. Setengah orang dipermudahkan sampai xrasa sakit langsung. Apa pun aku harap bahagian aku kali ni dipermudahkan jugak insha allah.


Hidung dah semakin hebat pembesarannya. Izz Fahim pun dah 1 tahun 6 bulan. Besar dah anak mommy.


posted from Bloggeroid
Post a Comment