Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, August 13, 2015

Elizabeth Tan feat. Faizal Tahir - Setia

Sesapa nak lagu ni boleh email acik ye ;)

innueclanz[at]gmail.com


Selamat pagi sayangku

Apa khabar dirimu?

Maafkan andai mengganggu lenamu



Andai pernah melukakan

Maafkan ku tak sengaja
Harus kau dan aku selalu bicara



Kau tahu kau satunya

Ku mahu kita selamanya



Kau dan aku

Mungkin tak sempurna
Kau dan aku
Tahu takkan mudah



Kau dan aku

Mahukan sempurna
Kau dan aku
Mengharap bahagia



Setia aku

Demi dirimu
Setia aku
Hanya padamu



Andai hatimu berubah

Pasti ku cuba fahami
Tetap ku melangkah terus berani



Kau tahu kau satunya

Ku mahu kita selamanya



Kau dan aku

Mungkin tak sempurna
Kau dan aku
Tahu tak semudah



Kau dan aku

Mahukan sempurna
Kau dan aku
Mengharap bahagia



Setia aku

Demi dirimu
Setia aku
Hanya padamu



Terima seadanya

Perbezaan kau dan aku
Biarpun apa saja
Ku percaya kau setia



Kau dan aku

Mengharap bahagia



Setia aku

Demi dirimu
Setia aku
Hanya padamu



Setiaku demi dirimu

Setiaku hanya padamu



Selamat pagi sayangku

Apa khabar dirimu?

No comments: