Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Friday, February 27, 2015

Sungai Pasir Kg. Temir, Kg. Pauh Terengganu

Assalamualaikum

Alhamdulillah rumah tokwan balik kali ni dapat pegi lagi jejalan ke sungai ni. Satu ketika dulu mama kata sungai ni sangat² bersih.  memang jadi tempat tumpuan anak² kampung.  Tak silap aku arwah Ayah Ngah pernah bercerita masa last kitaorang balik kampung sebelum dia meninggal tu, ceria arwah bercerita kata air situ sangat jernih dan siap nampak udang kecik².  Betapa zaman dulu segalanya bersih dan nyaman.  Kalau arwah masih ada, mesti Hairul ajak arwah mancing di sungai ni agaknya.

Sungai ni sekarang dah tak sesuai nak mandi manda.  Besar sungainya, air pun deras dan dalam.  Lokasi ni sesuai untuk memancing, berehat-rehat dan bergambar.  Outdoor session untuk pengantin memang cun abis lah!!

Jom tengok gambar yang sempat snap masa kitaorang balik cuti CNY minggu lepas.


ada pakcik cari ikan

Bebudak ni kata 'takap ikang haluh'
*tangkap ikan halus/seluang

Ada budak merasa main pasir uols

Mommy daddy ambik peluang posing gedix sementara
anak dibiar main pasiaq

ececeh fe-feeling cover majalah Keluarga

We-fie

Ni time visit tengahari, panas rembang hokey

Nekma & Cik Lang bodyguard pahing

Bukan main pahing dengan Cik Lang
Ni lah tokwan saya.  Alhamdulillah masih sihat dan segar di usia 96+
Semoga terus sihat.
Pahing main wa wa wa wa nun bulan

Post a Comment