Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Thursday, January 01, 2015

'Hadiah' 2015


'Hadiah tahun baru'

1. Anak resah gelisah tak nak tidur.  Nak kata kembung perut rasanya tak.  Nak kata demam suhu badan ok.  Mata dia mengantuk tp gelisah ya rabbi.  Pusing kiri pusing kanan pusing kiri pusing kanan.  Kalau tidur pun kira macam terlelap sekejap pastu jaga sambung balik gelisahnya.  Berlanjutan sampai pukul 4 pagi.  Mak pak dah kalah mata zombie.  Ni lah antara dugaan kalau terpaksa travel jauh hari2 untuk pegi keje.  Blk rumah bdn penat gile =(

2. Pukul 5 lebih kaki kena cramp plak.  Sekian lama xkena.  Last masa awal2 mengandung tahun lepas je kena.  Lagi skali terpaksa kejut suami yg baru jgk terlelap lps anak tido tadi.  Dengan mata zombie dan minda separa sedar.  Dia luruskan la jgk tapak kaki ni.

3.  Telefon yg dah berzaman rosak bunyinya tiba2 berbunyi plak hari ni.  Kita tgk jela bape jam je bunyi tu bertahan.  Heh!

Izz br tido ni.  Rasanya  elok lah aku nap sekejap kumpui tenaga.  Kekdah mcm anak sepuluh baq hang!

Post a Comment