Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Tuesday, December 23, 2014

13122014 Selamat Pengantin Baru Hazri & Azhana

Alhamdulillah dengan sekali lafaz kawan baik aku si Jeri dah menjadi suami orang. Terasa macam tengok adik sendiri menikah. Aku pulak yg seronok semacam.

Jeri dan isteri kedua²nya adalah sahabat aku. Alhamdulillah hubungan yang dah lama terjalin berakhir di jinjang pelamin. Ramai jugak yang xtahu diorang bercinta dan ramai jugak yang muskil bila ada terserempak diorang di luar. Apa pun diorang mmg low profile dan hny rakan terdekat yang tahu ;)

Semoga korang bahagia hingga ke akhir hayat!! 

#weddingjeriana



Post a Comment