Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, August 18, 2014

18082014 - Happy 7th Anniversary ♥ ♥ ♥

Alhamdulillah perkenalan singkat a.k.a cinta pandang pertama di MPH Mid Valley tahun 2004 membawa kami sehingga ke jinjang pelamin 3 tahun kemudian.

Aku panggil cinta pandang pertama sebab aku melting tengok dia diam je tapi dia senyum dan tegur aku =) btw kitaorang sesama kerja di MPH Mid Valley tu lepas masing² habis study.

Aku pernah cakap pada diri sendiri yang kalau boleh aku tak nak pakwe di kalangan kawan² dan tak nak lelaki tu orang yang aku kenal.  Alhamdulillah dapat jugak ;)

Hari ni perkahwinan kami dah masuk tahun ke 7.  Semoga diberi kebahagiaan berpanjangan sehingga ke akhir hayat.  Ameen~










Post a Comment